tiem, kas vēlas vairāk . . .

tiešsaistē – 11. aprīlī

Pārdošana un klientu serviss ir vieni no svarīgākajiem uzņēmējdarbības procesiem un ir saprotams, ka bez tiem, lai gūtu panākumus, nekādi neiztikt. Vienlaikus arī pārdošanas joma savā attīstībā nestāv uz vietas – arī to skar digitalizācija un tehnoloģiju attīstība, konkurences intensifikācija, pircēju paradumu maiņa, tiek ieviestas jaunas pārdošanas metodes, kļūst neapstādināma sociālo mediju attīstība u.c. Pārmaiņu rezultātā uzņēmumiem arvien aktuālāki kļūst jautājumi arī par to, kā atšķirties no konkurentiem, kādas metodes izmantot jaunu klientu piesaistē un kā kāpināt pārdošanas apjomus? Vienlaikus šajā kontekstā nedrīkst aizmirst arī par pārdošanas komandu un klientiem. Proti, lai nodrošinātu veiksmīgus pārdošanas rezultātus, liela uzmanība jāpievērš tieši pārdevējiem – to labbūtībai, saliedēšanai un motivēšanai. Tikpat svarīgi ir arī klienti un spēja radīt tādu klientu servisu, kas tos mudinātu atgriezties vēl un vēl, līdz tie kļūst par lojāliem klientiem. Tā ietvaros liela uzmanība mūsdienās jāpievērš arī dažādiem pārdošanas, aktivitāšu un attīstības plāniem, kā arī uzņēmuma tēlam.

Lai sniegtu plašāku ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē, kā arī tajā, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, jau 11. aprīlī norisināsies PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024.

Konferencē uzstāsies savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē eksperti iepazīstinās ar aktualitātēm un izaicinājumiem pārdošanā un klientu apkalpošanā, kā arī runās par to, kā pielāgoties tirgus izmaiņām, klientu vajadzībām un tirgum, kurā valda sīva konkurence.

Konferences galvenie jautājumi:

Konferencē uzzināsiet par to, kādas ir aktualitātes un jaunākās tendences pārdošanā un klientu apkalpošanā, tai skaitā eksperti apskatīs jautājumus par lielo darījumu vadību un stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai digitālajā vidē. Tāpat būs iespēja uzzināt par to, kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu un kā kļūt par izcilu vadītāju. Konferences dalībnieki uzzinās arī par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos, kā emocionālā inteliģence var palīdzēt pārdot vairāk un kā pārdot digitāli ar video palīdzību. Konferences dalībniekiem būs iespēja uzzināt par pārdošanas mentoringu, stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai digitālajā vidē, par auksto zvanu nozīmi pārdošanā un gūt atbildes arī uz citiem svarīgiem jautājumiem.

Norises laiks: 11. aprīlī no plkst. 12:00–16:15
Norises veids: TIEŠSAISTE
Moderators: Egils Zariņš

KONFERENCES PROGRAMMA:

12:00 – 12:05

konferences vadītājs Egils Zariņš – konferences atklāšana un ievadruna

12:05 – 12:25

Āris Birze – izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs

TĒMA: “Vēlies pārdot vairāk? Pārdod digitāli ar video palīdzību"

92% Latvijas iedzīvotāji ir pieslēgti internetam un ir iespējams skatīties video saturu. Ko Tu stāstītu, ja katru mēnesi Tevi uzklausītu vairāk nekā 100’000 cilvēku? Mūsdienās tā vairs nav fantāzija, jeb dārgas TV reklāmas, jo katram ir iespējams aizsniegt cilvēkus viņu kabatās. Ar video palīdzību Tev ir iespējams uzrunāt tūkstošiem cilvēkus katru dienu stāstot par savu produktu. Ja vienīgais, kas attur ir bailes vai neziņa kā to izdarīt, tad Ā. Birze pastāstīs, kā ar to tikt galā.

12:30 – 12:50

Ēriks Burkevics – biznesa pārrunu vadības eksperts

TĒMA: "Pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīme lielajos darījumos"

Bieži vien lielie darījumi ir eksistenciāli svarīgi uzņēmumam, jo tie nozīmē būtiskus ieņēmumus, tirgus daļas palielināšanu un uzņēmuma reputācijas stiprināšanu. Tie var nodrošināt arī piekļuvi jauniem tirgiem un tehnoloģijām, veicinot inovācijas un ilgtspējīgu izaugsmi. Pareiza pārrunu vešanas tehnika ir kritiski svarīga, lai sasniegtu šos mērķus, jo tā ļauj efektīvi komunicēt uzņēmuma vērtības un stiprās puses, kā arī saprast potenciālā partnera vajadzības. Turklāt, spēja veiksmīgi vadīt sarunas un atrisināt jebkādas neskaidrības sekmē darījuma noslēgšanu un veido pamatu ilgstošām biznesa attiecībām.

12:55 – 13:15

Jekaterina Mehtijeva​ – TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi

TĒMA: "No klienta laimes līdz peļņai: kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos"

Zīmola konkurences priekšrocība augstas konkurences apstākļos, klientu pieredze kā rīks klienta dzīvescikla vērtības (customer lifetime value) palielināšanai, universāls un praktisks rīks klientu pieredzes celšanai – saruna ar klientu. Plašāk par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos, pastāstīs TRIVIUMS trenere J. Mehtijeva.

13:20 – 13:40

Kaspars Cveiģelis​ – uzņēmējs, VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs

TĒMA: “5 soļi līdz izcilam vadītājam – kā pārvarēt šķēršļus ceļā uz mērķi”

Daudzi no mums ir vadītāji lielākā vai mazākā mērogā, taču ne visi no mums ir tādi vadītāji, kas iedvesmo un virza komandu uz kādu lielāku mērķi. Uzņēmējs K. Cveiģelis pastāstīs par to, kā kļūt par izcilu vadītāju, tai skaitā, ko vispār nozīmē būt vadītājam, kas vadītājam jādara un ko vadītājiem noteikti nevajadzētu darīt.

cup2

KAFIJAS PAUZE

13:50 – 14:10

Gatis Hasners – BORN DIGITAL Latvia vadītājs

TĒMA: "Stratēģiski nozīmīgi elementi biznesa attīstībai digitālajā vidē jeb UX un Web dizains nav tikai modes lieta"

UX jeb lietotāju pieredzes izveide digitālā vidē ir jēdziens jau ar zināmiem priekšrakstiem, tomēr tā nozīme netiek pilnvērtīgi novērtēta. Mūsdienu biznesa vide ir piesātināta – ierakstot jebkuru atslēgvārdu, Google jums ieteiks vismaz vairākas lapas ar līdzvērtīgiem piedāvājumiem. Tieši šādā kontekstā UX loma kļūst nozīmīga. Lietotājiem draudzīga pieredze (UX) ir atslēgas moments, kā atrauties un izcelties konkurentu vidū. Par to, kas ir UX, kā to izmantot, piemēri un tā nozīme lokālajā un ārzemju tirgos, plašāk pastāstīs BORN DIGITAL Latvia vadītājs G.Hasners.

14:15 – 14:35

Jana Strogonova – GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante

TĒMA: “Kā emocionālā inteliģence var palīdzēt pārdot vairāk?”

Pētījumi rāda, ka katru gadu uzņēmumi tērē vairāk 15 miljardus eiro pārdošanas treniņiem, kur pamatā fokusējas uz pārdošanas procesu, tehnikām. Tāpat pētījumi rāda, ka starpība starp labākā un sliktākā pārdevēja rezultātiem ir līdz pat 64% un šo starpību pa vienu trešdaļu ietekmē pārdošanas prasmes, taču divas trešdaļas (!) – spēja saprast un pārvaldīt savas, kā arī (potenciālo) klientu emocijas. Emocionālā inteliģence pārdevējiem palīdz saprast, kā uzvesties konkrētā klienta klātbūtnē, kā pamanīt savus un otra cilvēka emocijas, kā efektīvi argumentēt, lai klientu pārliecinātu un beigās noslēgtu darījumu. Plašāk par emocionālo inteliģenci pārdošanā pastāstīs SIA Growing līdzīpašniece J. Strogonova.

14:40 – 15:00

Kārlis Klovāns – EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs

TĒMA: "Efektīvai pārdošanai: kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu"

Kamēr uzņēmumam ir 5-10 klienti, tad to attiecību pārvaldībai netiek pievērsta īpaša uzmanība un to attiecību pārvaldībai tiek izmantoti primitīvi rīki. Tomēr, klientu un uzņēmuma darbinieku skaitam augot, klientu attiecību pārvaldība var kļūt apgrūtinoša. “Es apskatīšos un atzvanīšu, uzreiz nevarēšu atbildēt…” “Man jāprasa grāmatvedei…” “Vai tad mēs iepriekš bijām runājuši ar Jums?…” Saskaroties ar šādām atbildēm uz it kā šķietami vienkāršajiem jautājumiem, rada ne visai labu priekšstatu par uzņēmumā esošās informācijas apriti, klientu servisu, kā arī virkni citu neērtību pašam uzņēmējam un viņa darbiniekiem potenciālo vai esošo klientu apkalpošanā. Kas jāņem vērā, izvēloties labu CRM sistēmu, par to Jums vairāk pastāstīs Excellent Latvia biznesa attīstības vadītājs K.Klovāns.

15:05 – 15:25

Madara Intenberga – CUBE biznesa attīstības vadītāja

TĒMA: "Pārdošanas rīki digitālajos kanālos"

Kādi ir noteicošie elementi pārdošanā digitālajos kanālos, kā veiksmīgi uzsākt pārdošanu digitālajā vidē? Kā palīdzēt klientam izprast, kas ir nepieciešams neieguldot liekus līdzekļus sākuma izstrādē? Kāds ir pārdošanas ceļš uzsākot pārdošanu digitālajā vidē? Par to visu plašāk uzzināsiet no CUBE biznesa attīstības vadītājas M. Intenbergas.

15:30 – 15:50

Līga Līdeka – IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere

TĒMA: "KVALITATĪVA aukstā zvana nozīme pārdošanas rezultātu sasniegšanā"

Izaugsmes trenere L. Līdeka konferencē plašāk pastāstīs par aukstajiem zvaniem – biežākie izaicinājumi ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt? Psiholoģiskie faktori, kuri ietekmē aukstā zvana veikšanu un kvalitāti – kā tiem tikt pāri? Aukstā zvana precīza mērķa izvirzīšana un nozīme. Kādam jābūt mērķim?

15:55 – 16:15

Jānis Viegliņš – PĀRDOŠANAS SKOLAS vadītājs un dibinātājs, BVK lektors, pārdošanas treneris SALES GURU

TĒMA: "Pārdošanas mentorings – ko tas nozīmē un kādas jaunas iespējas tas paver Tavam uzņēmumam"

Līdzesība iedrošina, ļauj būt pārliecinošākam un arī paaugstina atbildības sajūtu. Līdzesība ļauj ātri iegūt padomu un piemēru, tā dod iespēju “iekopēt” nepieciešamo kvalitāti un uzrādīt izcilus rezultātus īsā laikā. Tomēr uzņēmumi Latvijā lielākoties nav līdzesīgi. Kāpēc? Par to vairāk pastāstīs SIA “Pārdošanas skola” vadītājs un dibinātājs J. Viegliņš.

🔰 DALĪBAS MAKSA AR ATLAIDI (vēl pieejama!) tikai – EUR 79, (standarta dalības maksa – EUR 119). 

🔰 PAR DALĪBU KONFERENCĒ TIKS IZSNIEGTS SERTIFIKĀTS AR NORĀDĪTU AKADĒMISKO STUNDU SKAITU.

🔰 DALĪBNIEKIEM BŪS PIEEJAMS KONFERENCES VIDEO IERAKSTS.

 

Biznesa Konferences ir strauji augošs konferenču organizators, kura rīkotās vispārējās un nozaru konferences tiešsaistē un klātienē apmeklējuši jau simtiem dalībnieku. Kopš 2020. gada Biznesa Konferences organizējušas vairāk nekā 30 konferences par dažādām biznesa jomām ar vairāk kā 6500 apmeklētāju dalību.

🍒 Speciālās cenas piedāvājums uzņēmumiem, piesakot vairāk nekā 10 dalībniekus. Lai to saņemtu, lūdzam sazināties ar konferences organizatoriem.

👉 Lai reģistrētos konferencei, lūdzam aizpildīt zemāk norādīto pieteikuma formu.

DALĪBAS MAKSA KONFERENCĒ AR ATLAIDI (VĒL PIEEJAMA)

79
  •  

Biznesa konferences
Tālrunis: 24111171
E-pasts: [email protected]

Lai reģistrētos biznesa konferencei, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Jūsu pieteikums tika nosūtīts!