tiešsaistē – 16. oktobrī
Pārdošana un klientu serviss ir vieni no svarīgākajiem uzņēmējdarbības procesiem un ir saprotams, ka bez tiem, lai gūtu panākumus, nekādi neiztikt. Vienlaikus arī pārdošanas joma savā attīstībā nestāv uz vietas – arī to skar digitalizācija un tehnoloģiju attīstība, konkurences intensifikācija, pircēju paradumu maiņa, tiek ieviestas jaunas pārdošanas metodes, kļūst neapstādināma sociālo mediju attīstība u.c. Pārmaiņu rezultātā uzņēmumiem arvien aktuālāki kļūst jautājumi arī par to, kā atšķirties no konkurentiem, kādas metodes izmantot jaunu klientu piesaistē un kā kāpināt pārdošanas apjomus? Vienlaikus šajā kontekstā nedrīkst aizmirst arī par pārdošanas komandu un klientiem. Proti, lai nodrošinātu veiksmīgus pārdošanas rezultātus, liela uzmanība jāpievērš tieši pārdevējiem – to labbūtībai, saliedēšanai un motivēšanai. Tikpat svarīgi ir arī klienti un spēja radīt tādu klientu servisu, kas tos mudinātu atgriezties vēl un vēl, līdz tie kļūst par lojāliem klientiem. Tā ietvaros liela uzmanība mūsdienās jāpievērš arī dažādiem pārdošanas, aktivitāšu un attīstības plāniem, kā arī uzņēmuma tēlam.
Lai sniegtu plašāku ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē, kā arī tajā, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, jau 16. oktobrī norisināsies PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2025.
Konferencē uzstāsies savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē eksperti iepazīstinās ar aktualitātēm un izaicinājumiem pārdošanā un klientu apkalpošanā, kā arī runās par to, kā pielāgoties tirgus izmaiņām, klientu vajadzībām un tirgum, kurā valda sīva konkurence.
16. oktobrī tiešsaistē norisināsies ikgadējā PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2025, kurā vienkopus pulcēsies desmit nozares eksperti – uzņēmēji, treneri, psihologi un vadītāji, lai dalītos ar praksē pārbaudītiem paņēmieniem, kā veidot efektīvu pārdošanu mūsdienu mainīgajā vidē. Šī konference būs īpaši vērtīga pārdošanas profesionāļiem, komandu vadītājiem, uzņēmumu īpašniekiem un ikvienam, kurš vēlas attīstīt savas pārdošanas prasmes, domāšanu un rezultātus.
Dienu atklās Kaspars Cveiģelis, uzņēmējs un Vadītāju Skolas vadītājs, kurš stāstīs par starpnozaru jeb “soft skills” prasmju ietekmi uz pārdošanu un to, kāpēc viens cilvēks spēj pārdot par 100 000 €, bet otrs – neko. Tālāk vārds tiks dots Armandam Ābelītim, pārdošanas un klientu apkalpošanas apmācību programmu autoram, kurš iepazīstinās ar pircēju uzvedības psiholoģiju un to, kā šos faktorus izmantot veiksmīgā pārdošanā. Savukārt Gustavs Gotauts, e-komercijas uzņēmējs un eCOMHUB.agency vadītājs, analizēs, vai un cik lielā mērā pārdošanu iespējams automatizēt un vai bez cilvēka vispār var pārdot.
No digitālās vides uzmanība tiks pievērsta ražošanas uzņēmumu realitātei – Anrijs Vazdiķis, AS Smiltenes Piens komercdirektors, atklās pārdošanas iespējas un izaicinājumus Latvijas un ārvalstu tirgū. Tam sekos Kristaps Bazevičs, nekustamā īpašuma pārdošanas speciālists un aģentūras Nekustamais.eu vadītājs, kurš uzsvērs cilvēcīgas sarunas nozīmi pārdošanā – kā uzticība, vienkāršība un empātija palīdz slēgt vairāk darījumu. Emocionālās inteliģences nozīmi pārdošanā turpinās izcelt arī Andrejs Kozlovs, PAC Agenda līdzīpašnieks, runājot par to, kā klients sāk klausīties un pieņemt lēmumus, kad pārdošanā sākam iekļaut sajūtas un attiecību vadību.
Psiholoģisko aspektu padziļinās Anita Rošāne, organizāciju un biznesa psiholoģe, kas runās par pircēja psiholoģiskā portreta nozīmi un to, kā pielāgot savu pārdošanas stratēģiju atbilstoši klienta uztverei un motivācijām. Tehnoloģiju priekšrocības un datu vadītu pārdošanas vadību prezentēs Kārlis Klovāns, Excellent Latvia biznesa attīstības vadītājs, uzsverot, kā būt soli priekšā konkurentiem, izmantojot digitālos rīkus, CRM un datu analīzi. Savukārt Līga Līdeka, Izaugsmes Telpa dibinātāja un trenere, sniegs praktiskus padomus, kā rezultatīvi sarunāt biznesa tikšanās pa tālruni un panākt, lai potenciālais klients pasaka “jā”.
Dienu noslēgs Jānis Viegliņš, Pārdošanas Skolas dibinātājs un pārdošanas treneris, kurš izaicinās domāt ārpus ierastā – viņa tēma par realitātes radīšanu pircēja apziņā ir ceļš uz augstāko pārdošanas profesionalitāti. Viņš dalīsies ar metodēm, kā ar noteiktu darbību intensitāti iespējams izveidot lojalitāti jau pirmajā kontaktā.
PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2025 būs vieta, kur satikt pieredzējušus profesionāļus, uzzināt jaunākās tendences un gūt iedvesmu savas pārdošanas pieejas pilnveidošanai. Neatkarīgi no tā, vai esi pārdevējs, vadītājs vai uzņēmuma īpašnieks – šī konference palīdzēs tev domāt stratēģiski, rīkoties efektīvi un pārdot pārliecinoši.
Norises laiks: 16. oktobrī no plkst. 12:00–16:20
Norises veids: TIEŠSAISTE
Moderators: Egils Zariņš
12:00 – 12:05
konferences vadītājs Egils Zariņš – konferences atklāšana un ievadruna
12:05 – 12:25
Kaspars Cveiģelis – uzņēmējs, Vadītāju Skolas vadītājs
Kaspars Cveiģelis, uzņēmējs un Vadītāju Skolas vadītājs, uzstāsies ar praktisku un spēcīgi iedarbīgu prezentāciju par to, kā “soft skills” prasmju līmenis nosaka pārdošanas rezultātu. Viņš uzskatāmi parādīs, ka bieži vien pārdošanas iznākumu nenosaka ne produkts, ne cena, bet gan cilvēks – tas, kurš prot radīt uzticēšanos, veiksmīgi vadīt sarunu un izturēt klienta spiedienu. Ar konkrētiem piemēriem un rādītājiem viņš analizēs atšķirību starp pārdevēju, kurš noslēdz darījumus par €100 000, un to, kurš paliek tukšā. Šī uzstāšanās būs vērtīgs spogulis ikvienam, kurš vēlas saprast, kur tieši pazūd viņa pārdošanas rezultāts. Un tikai konferences dalībniekiem būs pieejams īpašs bonuss – rīks, kas palīdzēs precīzi diagnosticēt vājās vietas pārdošanas procesā.
12:30 – 12:55
Armands Ābelītis – pārdošanas, klientu apkalpošanas apmācību programmu vadītājs un autors
Armands Ābelītis, pieredzējis pārdošanas un klientu apkalpošanas apmācību programmu vadītājs, savā prezentācijā atklās, kādus patiesos faktorus pircēji ņem vērā, pieņemot lēmumus. Balstoties uz jaunākajiem patērētāju uzvedības pētījumiem, viņš skaidros, kā klientu izvēles ietekmē emocijas, loģika, riska uztvere un subjektīvais izdevīguma novērtējums. Armands parādīs, kā pārdevējam pielāgot savu pieeju dažādu tipu klientiem, lai veidotu uzticību un virzītu sarunu uz darījumu. Dalībnieki iegūs praktiskus rīkus, ko uzreiz iespējams izmantot gan B2B, gan B2C pārdošanā. Šī uzstāšanās būs vērtīga ikvienam, kurš vēlas ne tikai pārdot, bet arī saprast, kāpēc cilvēki pērk.
13:00 – 13:20
Gustavs Gotauts – e-komercijas uzņēmējs un mentors, eCOMHUB.agency vadītājs
Gustavs Gotauts, e-komercijas uzņēmējs un eCOMHUB.agency vadītājs, savā uzstāšanās reizē pievērsīsies jautājumam, kas kļūst arvien aktuālāks – vai pārdošanu iespējams automatizēt tik tālu, ka cilvēks vairs nav nepieciešams? Balstoties uz pieredzi strauji augošos e-komercijas projektos, viņš atklās, kādus procesus iespējams digitalizēt un kādus joprojām nosaka cilvēciskais faktors. Gustavs parādīs piemērus, kur pārdošana notiek pilnībā automatizēti – no datu plūsmas līdz konversijai –, bet arī paskaidros, kādos gadījumos “cilvēks kadrā” joprojām ir neaizvietojams. Viņš dalīsies ar efektīvākajiem rīkiem, platformām un struktūrām, kas palīdz automatizēt pārdošanas ceļu, vienlaikus nezaudējot klienta uzticību. Šī tēma iedvesmos ikvienu uzņēmēju un pārdevēju domāt mērogā, domāt digitāli un meklēt efektīvākus risinājumus nākotnes pārdošanai.
13:25 – 13:45
Anrijs Vazdiķis – AS Smiltenes Piens, komercdirektors
Anrijs Vazdiķis, AS Smiltenes Piens komercdirektors, dalīsies ar praktisku pieredzi par to, kādi ir galvenie izaicinājumi un iespējas, ar ko saskaras ražotājs, strādājot gan Latvijas, gan ārvalstu tirgū. Viņš uzsvērs, kā mainās pircēju uzvedība un tirgotāju prasības dažādos reģionos, un kā uzņēmumam pielāgot pārdošanas stratēģiju atšķirīgās konkurences situācijās. Anrijs pievērsīsies arī tam, kā veiksmīgi iziet ārpus Latvijas robežām – kas jāsagatavo, kādi signāli liecina par gatavību eksportam un kā pārvarēt birokrātiskos un loģistikas šķēršļus. Viņš sniegs arī piemērus no pārtikas nozares, kas labi ilustrē vispārīgas pārdošanas patiesības dažādos tirgos. Uzstāšanās būs īpaši vērtīga ražojošiem uzņēmumiem un visiem, kuri vēlas paplašināt savu klientu loku ārpus Latvijas.
KAFIJAS PAUZE
13:55 – 14:15
Kristaps Bazevičs – nekustamā īpašuma pārdošanas speciālists, aģentūras Nekustamais.eu vadītājs
Kristaps Bazevičs, nekustamā īpašuma pārdošanas speciālists un aģentūras Nekustamais.eu vadītājs, dalīsies ar savu pārliecību – pārdošana sākas nevis ar produktu, bet ar patiesu un cilvēcīgu sarunu. Viņa pieeja balstās uz uzticības veidošanu, aktīvu klausīšanos un patiesu ieinteresētību klienta vajadzībās, kas ilgtermiņā nodrošina ne tikai darījumu, bet arī rekomendācijas un lojalitāti. Kristaps uzskatāmi parādīs, kā empātija un vienkāršība bieži izrādās daudz efektīvāka par spiedienu un uzbāzīgu slēgšanu. Viņš dalīsies arī ar situācijām no savas ikdienas praksē, kur “mīkstā pieeja” atnesusi “stingru rezultātu”. Šī uzstāšanās būs īpaši vērtīga tiem, kas strādā ar klientiem tiešajā kontaktā un vēlas panākt vairāk ar mazāk uzspēlētām tehnikām.
14:20 – 14:40
Andrejs Kozlovs – lektors un pārdošanas treneris, PAC Agenda līdzīpašnieks
Andrejs Kozlovs, pārdošanas treneris un PAC Agenda līdzīpašnieks, aicina paskatīties uz B2B pārdošanu caur emocionālās inteliģences prizmu. Viņš atklās, kā klienti sāk patiesi klausīties un sadarboties tad, kad pārdevējs iemācās saprast ne tikai viņu vajadzības, bet arī sajūtas un bažas. Uzstāšanās laikā Andrejs sniegs konkrētus piemērus, kā emociju un uzvedības izpratne palīdz veidot ilgtspējīgas attiecības un nostiprināt sadarbību arī uzņēmumu līmenī. Viņš uzsvērs, ka mūsdienās pārdošana nav tikai par konversijām – tā kļūst par attiecību pārvaldību, kur cilvēcisks kontakts ir būtiska stratēģijas daļa. Šī tēma būs īpaši vērtīga visiem, kuri strādā ar korporatīvajiem klientiem un vēlas izcelties kā zīmoli, kuri saprot.
14:45 – 15:05
Anita Rošāne – organizāciju un biznesa psiholoģe
Anita Rošāne, organizāciju un biznesa psiholoģe, atklās, kā pircēja psiholoģiskais portrets var kļūt par vienu no spēcīgākajiem instrumentiem pārdošanas procesā. Viņa parādīs, kā ar vienkāršiem novērojumiem un jautājumiem iespējams noteikt klienta lēmumu pieņemšanas stilu, motivāciju un komunikācijas vajadzības. Uzstāšanās laikā Anita iedziļināsies tajā, kā atšķiras racionālais un emocionālais pircējs, kā arī sniegs praktiskus padomus, kā pielāgot pārdošanas pieeju dažādiem tipiem. Tā vietā, lai pārdošanā izmantotu vienotu pieeju visiem, viņa aicina pielāgoties klienta psiholoģiskajam profilam – un tādējādi būt soli priekšā konkurentiem. Šī prezentācija būs noderīga gan jauniem, gan pieredzējušiem pārdevējiem, kas vēlas pārdošanu veidot nevis mehāniski, bet psiholoģiski precīzi.
15:10 – 15:30
Kārlis Klovāns – Excellent Latvia biznesa attīstības vadītājs
Kārlis Klovāns, Excellent Latvia biznesa attīstības vadītājs, runās par to, kā digitālie risinājumi var kļūt par būtisku pārdošanas komandas konkurētspējas priekšrocību. Viņš parādīs, kā mūsdienīgas CRM sistēmas, automatizācija un datu analītika palīdz vadīt pārdošanas procesus efektīvāk, pārredzamāk un mērķtiecīgāk. Kārlis uzsvērs, ka pārdošanas vadība vairs nav tikai cilvēku jautājums – tā kļuvusi par tehnoloģiski balstītu procesu, kur dati palīdz pieņemt labākus lēmumus. Viņš dalīsies ar konkrētiem piemēriem, kā uzņēmumi ar gudru digitālo stratēģiju ir spējuši apsteigt konkurentus un būt vienu soli priekšā. Šī tēma būs īpaši aktuāla vadītājiem un pārdošanas komandām, kas vēlas integrēt tehnoloģijas praktiskā ikdienas darbā.
15:35 – 15:55
Līga Līdeka – Izaugsmes Telpa dibinātāja un izaugsmes trenere
Līga Līdeka, Izaugsmes Telpa dibinātāja un izaugsmes trenere, savā uzstāšanās reizē pievērsīsies vienai no lielākajām pārdevēju bailēm – aukstajiem zvaniem un tikšanās sarunāšanai pa tālruni. Viņa parādīs, kā īsā telefonsarunā radīt interesi, uzticību un panākt, lai potenciālais klients pasaka “jā” tikšanās iespējai. Līga dalīsies ar praksē pārbaudītām pieejām, strukturētiem zvana scenārijiem un psiholoģijas principiem, kas palīdz veidot pārliecinošu pirmo iespaidu. Viņas pieredze rāda – nevis skrupulozi sagatavots teksts, bet īstā balss intonācija un pareizie jautājumi rada vēlmi sarunu turpināt. Šī uzstāšanās būs īpaši noderīga tiem, kas ikdienā strādā ar jaunu klientu piesaisti un vēlas pārliecinošāk uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus.
16:00 – 16:20
Jānis Viegliņš – Pārdošanas Skolas vadītājs un dibinātājs, pārdošanas treneris
Jānis Viegliņš, Pārdošanas Skolas dibinātājs un pieredzējis treneris, aicina ielūkoties augstākajā pārdošanas līmenī – mākslā radīt pircējam realitāti, kas motivē rīkoties. Viņš uzskatāmi parādīs, kā ar mērķtiecīgu ietekmi un emocionālu vadību iespējams īsā laikā izveidot lojalitāti un pārliecību, kas ved uz darījumu. Jānis dēvē šo pieeju par “pārdošanas Džumandži” – vidi, kurā pārdevējs veido klientam uzskatāmu nākotnes ainu un aicina viņu tajā ieiet. Viņa uzstāšanās būs gan iedvesmojoša, gan provokatīva, liekot pārdomāt savus līdzšinējos pārdošanas paradumus. Tiem, kuri vēlas izcelties ar patiesi augstu profesionālo meistarību, šī būs viena no konferences būtiskākajām uzrunām.
DALĪBAS MAKSA AR ATLAIDI (vēl pieejama!) tikai – EUR 79 + PVN, (standarta dalības maksa – EUR 119 + PVN).
PAR DALĪBU KONFERENCĒ TIKS IZSNIEGTS SERTIFIKĀTS AR NORĀDĪTU AKADĒMISKO STUNDU SKAITU.
DALĪBNIEKIEM BŪS PIEEJAMS KONFERENCES VIDEO IERAKSTS.
Biznesa Konferences ir strauji augošs konferenču organizators, kura rīkotās vispārējās un nozaru konferences tiešsaistē un klātienē apmeklējuši jau simtiem dalībnieku. Kopš 2020. gada Biznesa Konferences organizējušas vairāk nekā 42 konferences par dažādām biznesa jomām ar vairāk kā 9800 apmeklētāju dalību.
Speciālās cenas piedāvājums uzņēmumiem, piesakot vairāk nekā 10 dalībniekus. Lai to saņemtu, lūdzam sazināties ar konferences organizatoriem.
Lai reģistrētos konferencei, lūdzam aizpildīt zemāk norādīto pieteikuma formu.
Biznesa konferences
Tālrunis: 24111171
E-pasts: [email protected]